Hjälp med butiker för klädder!

otzi

Medlem
Tja
skulle behöva lite tips på butiker som ni vet säljer ripcurl snowpants, jag är ute efter Rip Curl Opulent Cargo Pant (blå) skulle köpa de på boardstore men de är redan slut i M till XL, skulle villja ha tips på internet butiker eller butiker i Linköping,Norrköping,Jönköping eller ev Stockholm

//Dennis

Varför just ripcurl?

Lägg ner några kronor till och köp ett par skalbyxor som håller?
Förstår inte hur folk tänker här på fr... Tråden om hur folk klär sig var ju ett skämt. Seriöst? Är folk alvarliga?

Är det verkligen bra att traska upp för ett berg i 2 timmar med dessa kläder? nje... Sitter i parken och försöker se coola ut snarare.

Ignorera det mesta jag skriver här idag, ensam hemma med en whiskey å sur på allt och alla.

Nosskire sa:
Varför just ripcurl?

Lägg ner några kronor till och köp ett par skalbyxor som håller?
Förstår inte hur folk tänker här på fr... Tråden om hur folk klär sig var ju ett skämt. Seriöst? Är folk alvarliga?

Är det verkligen bra att traska upp för ett berg i 2 timmar med dessa kläder? nje... Sitter i parken och försöker se coola ut snarare.

Ignorera det mesta jag skriver här idag, ensam hemma med en whiskey å sur på allt och alla.
Tänkte köpa de mest för att de är snygga, Skulle nog kolla på andra om jag skulle använda de på ett lite störe berg en va jag ska vara i vinter, har du tips på några andra snygga och praktiskta i ca samma pris klass?

T12 hittar deras hemsida men ingen info alls om vart den ligger i sthlm kan du ge mig adressen?

jonhermelin sa:
Hardwear i Luleå har jag för mig säljer Rip Curl.
Tror, till och med att det funnits en RipCurl Store i Luleå som enbart sålde ripcurl!
Kan ha konkat då den inte finns kvar på samma ställe, eller gått ihop med Hardwear.
Gått ihop med hardwear vad jag vet, Jo dem säljer faktiskt ganska mycket Rip curl men nu var ju inte Luleå ett alternativ för han.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp