Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med dynafitbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzikko" data-source="post: 813234" data-attributes="member: 116543"><p>hej hej</p><p></p><p>tack för alla svar.</p><p></p><p>bestellde ett par dynafit tlt 5 mountain av patrik po topptursbutiken.</p><p></p><p>mette mina fötter och det var nestan 29cm utan sockar, so blev ett par 29,5, med bsl po 317mm, hoppas att jag har de der 6mm till godo, men det ler visa sig i veckan ner skorna kommer.</p><p>annars for jag försöka borra om bindningarna.</p><p></p><p>ang DIN-instellningarna po bindningarna, finns det nogot tips po hur man skall prova ut de retta instellningarna der.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzikko, post: 813234, member: 116543"] hej hej tack för alla svar. bestellde ett par dynafit tlt 5 mountain av patrik po topptursbutiken. mette mina fötter och det var nestan 29cm utan sockar, so blev ett par 29,5, med bsl po 317mm, hoppas att jag har de der 6mm till godo, men det ler visa sig i veckan ner skorna kommer. annars for jag försöka borra om bindningarna. ang DIN-instellningarna po bindningarna, finns det nogot tips po hur man skall prova ut de retta instellningarna der. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med dynafitbindning
Tillbaka
Topp