hjälp med ett val

KimLarsson

Ny medlem
hjälp med ett val
har ett litet val på mej till sommarn å vet ej vad jag ska göRA

1. bygga en ramp från garage taket å två 4meters rails http://i1.tinypic.com/v4cwux.jpg nån ting i den stilen hade jag tänkt mej ( så har jag nått att göra under sommarn )

2. åka till thailand i en månad + 5.1 trådlös ljudanläggning till datorn (har redan varit till thailand 6 gånger de senaste 3 år:en så e ganska trött på de + en månad är extremt långtråkigt )

3. köpa mej en hederlig studds matta ´å hoppa lite

vad tycker ni (klart ni nu tycker att resa skulla va kul men f*n heller då åker jag dit endast för högtalarna)

själv tycker jag byggandet

men är inte säker

Senast ändrad:
hjälp med ett val
lätt bygga ramp ! är det du som gjort ritningen ? jävlig snygg iaf. vad hade du tänkt ha att glida på ? asså på rampen där du ska få fart, har funderat på att göra nåt liknande själv men vet inte vad man ska ha för att det ska funka utan snö ..

hjälp med ett val
okej nice. bor du nära den eller? vi har också en men det förutsätter att man har släpvagn så man kan hämta snö. men om du hade tänkt ta snö därifrån så bygg lätt en ramp på gården!

hjälp med ett val
Ramp as fet ritning!! jag kommer och åker hos dej sen även fast du inte vill!

hjälp med ett val
Åk nånannanstans kanske? Måste det vara thailand om det nu är så tråkigt, vidga vyerna, testa nåt nytt?!

hjälp med ett val
Lätt rampen! Men bygg lite längre boxar, eller sätt dom efter varann. Du kommer tröttna på en 4 metes box eftersom att du landar efter 1½ om du tar lite fart.

Men lätt rampen!

hjälp med ett val
mm. eftersom du har tröttnat på att resa så tycker jag att du lätt ska bygga rails och rampen....sen kan du ju berätta lite för mig hur det gå och hur du bygger boxarna för vi är några stycken som funderar på att bygga några boxar i sommar.

Lycka till! // Jesper

hjälp med ett val
jag röstar för rampen..
Men lär det inte va rätt jobbigt att behöva hämta snö varje gång man ska köra?
Den lär ju smälta bort rätt snabbt..?

hjälp med ett val
jag har dem senaste 3 dagarna bygg en wallride (inte riktigt klar, ska köpa lite plywood) och en kinkrail... det har varit ganska underhållande + att man har något kul till vintern..

(ska bygga en ramp snart med)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp