U
user67875
Guest
Hjälp med färgkombination .
Tjena
Jag undrar vad ni tycker är den snyggaste färgen på jacka om man har vita byxor. / Gurra
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
se härMax_H sa:Sorry att jag baxxar inlägget lite, men är det någon som vet vart man kan köpa denna jackan fast i lite större strlekar?
http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=wQi3xLvFTaMREBWgen8Aie-1
överdelen av en chickensuit?Raasmus sa:Vitt och gult är det snyggaste. men vet ni va jag ska ha till mina ljus rosa burton ronin brallor?
Serriöst asså?ozthojvel sa:Jag blir bara undrande, varför ska man ha vita byxor? Ur pratiskt synpunkt framstår detta för mig som total idioti. Med en liten brainstorm ska jag nu mäta dina vita byxors fördelar gentemot dess nackdelar:
fördelar:
-Du tycker att det är snyggt med vita byxor (om man nu kan kalla detta för fördel)
nackdelar:
-Efter en dag ser de ut som skit. Har endast en egen erfarenhet av detta, å det kallas militärens vinterprylar. Mina vita byxor var efter ca 10 min någon sorts brun nyans, variernade byxan över. Nu kanske inte du ska kravla runt med dina brax, men tro mig, din mamma kommer bli trött på att tvätta. Du för dessutom hoppas att det är kvalitetsbyxor du fått tag på, då ett par tvättar snabb totalsabbar fuktionen i en hel del plagg.
-I händelse av en lavin hur bra syns då dina vita byxor, inte alls skulle jag kunna tänka mig. Med andra ord, vita skidkläder är direkt farligare för ditt liv än andra färger.
Med andra ord, välj för bövelen inte vita skidkläder. Hur fräckt du än tycker det är så är det bara korkat. Så mitt råd till dig: Kila ner till Stadium med mamma och pappa, plocka upp ett everest ställ i grälla färger. Everest är ju enligt ryktet det bästa "lågprismärket".
Jag har kört med vita byxor en hel säsong nu och det är inte ett skit på dom.ozthojvel sa:Jag blir bara undrande, varför ska man ha vita byxor? Ur pratiskt synpunkt framstår detta för mig som total idioti. Med en liten brainstorm ska jag nu mäta dina vita byxors fördelar gentemot dess nackdelar:
fördelar:
-Du tycker att det är snyggt med vita byxor (om man nu kan kalla detta för fördel)
nackdelar:
-Efter en dag ser de ut som skit. Har endast en egen erfarenhet av detta, å det kallas militärens vinterprylar. Mina vita byxor var efter ca 10 min någon sorts brun nyans, variernade byxan över. Nu kanske inte du ska kravla runt med dina brax, men tro mig, din mamma kommer bli trött på att tvätta. Du för dessutom hoppas att det är kvalitetsbyxor du fått tag på, då ett par tvättar snabb totalsabbar fuktionen i en hel del plagg.
-I händelse av en lavin hur bra syns då dina vita byxor, inte alls skulle jag kunna tänka mig. Med andra ord, vita skidkläder är direkt farligare för ditt liv än andra färger.
Med andra ord, välj för bövelen inte vita skidkläder. Hur fräckt du än tycker det är så är det bara korkat. Så mitt råd till dig: Kila ner till Stadium med mamma och pappa, plocka upp ett everest ställ i grälla färger. Everest är ju enligt ryktet det bästa "lågprismärket".
Haha, lite seg är jag allt.osst sa:se härMax_H sa:Sorry att jag baxxar inlägget lite, men är det någon som vet vart man kan köpa denna jackan fast i lite större strlekar?
http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=wQi3xLvFTaMREBWgen8Aie-1http://www.blue-tomato.at/ProductDetailAction.bto?selectedNode=AtPoJ5YFTaMREBWgen8Aie-1
de nämns lite längre upp och av mina erfarenheter så blir en vit jacka väldigt smutsig fort, men det är iofs bra att han får flera olika tipsAxelLarsen sa:Jag tycker att du ska ha en vit jacka till sen köpa ett par färgglada goggels. Eller allt vitt .