Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp med grabar o spins!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 280121" data-attributes="member: 53337"><p>jag känner helt pecis igen mig! hade exakt samma problem som du me både grabar, spinns och vändningar från sw.</p><p></p><p>mitt enda tips är att öva in å åka me huvudet över vänster axel då du åker sw. detta är jävligt knepigt men när du får till de kommer du kunna snurra sjukt mycket mer är sw 180.</p><p></p><p>dedär med grabarna sitter bara i tekniken. prova att nå grabarna på ett annat sätt än innan. släng lite mer me armen ner mot skidan så får du kanske tag? bara att prova tills man kommer på knepet.</p><p></p><p>vändningar från sw spelar igentligen ingen roll.. men du skulle ju kunna öva å hoppa runt åt andra hållet.</p><p></p><p>Slutsatsa alltså: Det mesta sitter i det mentala, vill du så kan du! bara att dra ut i backen och ge gärnet. bestäm dig för å lära dig åka sw me huvudet över vänstern! TRÄNA TRÄNA TRÄNA!! samma sak gäller allt annat inom skidåkningen. så fort du vill nått så kan du, bara du ger dig fan på de! GO FOT IT BOY!!</p><p></p><p>// Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 280121, member: 53337"] jag känner helt pecis igen mig! hade exakt samma problem som du me både grabar, spinns och vändningar från sw. mitt enda tips är att öva in å åka me huvudet över vänster axel då du åker sw. detta är jävligt knepigt men när du får till de kommer du kunna snurra sjukt mycket mer är sw 180. dedär med grabarna sitter bara i tekniken. prova att nå grabarna på ett annat sätt än innan. släng lite mer me armen ner mot skidan så får du kanske tag? bara att prova tills man kommer på knepet. vändningar från sw spelar igentligen ingen roll.. men du skulle ju kunna öva å hoppa runt åt andra hållet. Slutsatsa alltså: Det mesta sitter i det mentala, vill du så kan du! bara att dra ut i backen och ge gärnet. bestäm dig för å lära dig åka sw me huvudet över vänstern! TRÄNA TRÄNA TRÄNA!! samma sak gäller allt annat inom skidåkningen. så fort du vill nått så kan du, bara du ger dig fan på de! GO FOT IT BOY!! // Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp med grabar o spins!
Tillbaka
Topp