Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man får ju cancer om man går runt med såna skor..Twinaren sa:gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hemFick Vg för den när jag gick i 9:an :D
ja tycker att det känns som det redan finnsTheFibretech sa:större kläder.. då utväcklar du kläderna
då får han väl utväckla det ännu merTRiD sa:ja tycker att det känns som det redan finnsTheFibretech sa:större kläder.. då utväcklar du kläderna![]()
kan du förklara lite smått hur man ska kunna göra det? (a)Pizzaaugust sa:En skistopper som går åt båda hållen, Om du förstår. Redovisa hur problem finns med knäckta skistoppers i switch landningar och att du har visionen att utveckla den så att den är gängad åt båda hållen, borde gå.
joo det skulle va nice :D men kanske lite svårt?Twelvee sa:ingen borde hjälpa dig när du har vart lat och inte gjort vad du borde och sitter i skiten dagen innan och tigger om hjälp (6)
gör en fjärrkontroll som man själv kan styra vad den ska gå till. genom olika sändare typ, så man kan ha en till datorn, tv, ps3, lampor o.s.v.. finns ju till det mesta, men skulle va nice om det kom en med bra pris som man kunde göra va man ville med. ( en ideé iaf )
haha njaajonathan_chips sa:Hoppa av skolan och sök jobb dirr, du verkar sjukt kreativ så du kommer vara galet eftertraktad på arbetsmarknaden.
Jag förstår tyvärr inte humorn i det hela, var god förklara?TRiD sa:haha njaajonathan_chips sa:Hoppa av skolan och sök jobb dirr, du verkar sjukt kreativ så du kommer vara galet eftertraktad på arbetsmarknaden.![]()
Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....felix sa:man får ju cancer om man går runt med såna skor..Twinaren sa:gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hemFick Vg för den när jag gick i 9:an :D
Eller för att inte tala om när man ska gå på plåtgolv, blir ju värsta robotcop :OTomtefar sa:Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....felix sa:man får ju cancer om man går runt med såna skor..Twinaren sa:gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hemFick Vg för den när jag gick i 9:an :D
mindre kläder.. då utvÄcklar du klädernaTheFibretech sa:större kläder.. då utväcklar du kläderna
du får ju inte cancer av permanenta magneter :Sfelix sa:Eller för att inte tala om när man ska gå på plåtgolv, blir ju värsta robotcop :OTomtefar sa:Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....felix sa:man får ju cancer om man går runt med såna skor..
haha , det är vell bara att lägga i toa papperMEstenberg sa:Gör något specialdesignat papper som man lägger ner i toan innan man skiter så det inte skvätter upp vatten i röven för det är obehagligt:D
Intressant koppling mellan cancer och magneter tycker jag...felix sa:man får ju cancer om man går runt med såna skor..Twinaren sa:gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hemFick Vg för den när jag gick i 9:an :D
sätt dubbel häftande tejp :pWilllmutt sa:du får ju inte cancer av permanenta magneter :Sfelix sa:Eller för att inte tala om när man ska gå på plåtgolv, blir ju värsta robotcop :OTomtefar sa:Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....
Som att det är du som kommer på något när du frågar här....hahaTRiD sa:Ingen som har nått mer förslag? :D
är riktigt nervös nu för att ja inte ska kunna komma på något att uppfinna/förbättra tills imorgon!