HJÄLP med nån uppfinning!

TRiD

Ny medlem
Tjena!!

Jag skulle behöva hjälp med att komma på nått att uppfinna eller att förbättra nått som redan finns!
Det är till skolarbete som jag ska säga imorgon vad jag ska göra, så jag behäver hjälp så fort som möjligt!

Är väl rätt enkelt.
Vad behöver skidåkningen?
Vad funkar dåligt i skidåkningen?
Nya sätt och ta sig upp på berget?
Snötillverkning?

Hur mycket ska det vara och ska ni förverkliga det?
Gör en kopia på Sagstraps lr nåt roligt så fåru det äckligt enkelt.

gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hem :) Fick Vg för den när jag gick i 9:an :D

Twinaren sa:
gjorde en magnetisk skoupphängare, du har en plåtskiva och monterar in magneter i skon, sedan är det bara att kasta upp skon på väggen när du kommer hem :) Fick Vg för den när jag gick i 9:an :D
man får ju cancer om man går runt med såna skor..

det kanske skulle vara bra att jag säger att det ska vara något som inte finns om jag ska uppfinna något, men om jag ska förbättra något så ska de finnas! ;D

En skistopper som går åt båda hållen, Om du förstår. Redovisa hur problem finns med knäckta skistoppers i switch landningar och att du har visionen att utveckla den så att den är gängad åt båda hållen, borde gå.

Pizzaaugust sa:
En skistopper som går åt båda hållen, Om du förstår. Redovisa hur problem finns med knäckta skistoppers i switch landningar och att du har visionen att utveckla den så att den är gängad åt båda hållen, borde gå.
kan du förklara lite smått hur man ska kunna göra det? (a)

Ingen som har nått mer förslag? :D

är riktigt nervös nu för att ja inte ska kunna komma på något att uppfinna/förbättra tills imorgon!

Senast ändrad:
ingen borde hjälpa dig när du har vart lat och inte gjort vad du borde och sitter i skiten dagen innan och tigger om hjälp (6)

gör en fjärrkontroll som man själv kan styra vad den ska gå till. genom olika sändare typ, så man kan ha en till datorn, tv, ps3, lampor o.s.v.. finns ju till det mesta, men skulle va nice om det kom en med bra pris som man kunde göra va man ville med. ( en ideé iaf )

Twelvee sa:
ingen borde hjälpa dig när du har vart lat och inte gjort vad du borde och sitter i skiten dagen innan och tigger om hjälp (6)

gör en fjärrkontroll som man själv kan styra vad den ska gå till. genom olika sändare typ, så man kan ha en till datorn, tv, ps3, lampor o.s.v.. finns ju till det mesta, men skulle va nice om det kom en med bra pris som man kunde göra va man ville med. ( en ideé iaf )
joo det skulle va nice :D men kanske lite svårt? ;)

felix sa:
Twinaren sa:
Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....

Tomtefar sa:
felix sa:
Twinaren sa:
Bättre hade kanske då varit att ha metall i skon och en magnettavla, då slipper du även rensa gatorna från metall när du är ute och går....
Eller för att inte tala om när man ska gå på plåtgolv, blir ju värsta robotcop :O

Gör något specialdesignat papper som man lägger ner i toan innan man skiter så det inte skvätter upp vatten i röven för det är obehagligt:D

haha tuta i staven, fatta vilken terror de kommer vara i backarna då, alla bara åkeromkring o tutar hela tiden

skidor som man kan ha på studsmattan/trampolinen.
De vore väll bra att ha?
Ja vet inget stelle där man kan köpa trampolin skidor!

Snödjup

Tillbaka
Topp