Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med nya offpistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ashtraymofucku" data-source="post: 1026253" data-attributes="member: 48303"><p>Kul att du också tycker Kittel är sveriges bästa puder ort! </p><p>Säger som JL76, omöjligt att säga vilka skidor som passar dig utan att ha sett dina åkkunskaper, stil, hållning, vilken styvhet på skidor du gillar osv... Så åk på ett skidtest är mitt råd, Åre nu på Lucia, annars kan du ju få testa från vilken skidbod som helst nästan. </p><p></p><p>Om du inte har den möjligheten så kan jag väll name droppa några säkra kort. </p><p>Salomon rocker 2 108 som är lättåkt men absolut ingen nybörjarskida, funkar bra på de flesta underlag men grym skida för svenska förhållanden!</p><p>Nordica La nina, en tjejskida men rätt så styv så du känner nog inte att det är en tjejmodell. </p><p>K2 Remedy 102 om du vill ha en mer lekfull skida. Kort svängradie, ganska mjuk, så det är ingen skida för att kötta stora linjer eller klippor med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ashtraymofucku, post: 1026253, member: 48303"] Kul att du också tycker Kittel är sveriges bästa puder ort! Säger som JL76, omöjligt att säga vilka skidor som passar dig utan att ha sett dina åkkunskaper, stil, hållning, vilken styvhet på skidor du gillar osv... Så åk på ett skidtest är mitt råd, Åre nu på Lucia, annars kan du ju få testa från vilken skidbod som helst nästan. Om du inte har den möjligheten så kan jag väll name droppa några säkra kort. Salomon rocker 2 108 som är lättåkt men absolut ingen nybörjarskida, funkar bra på de flesta underlag men grym skida för svenska förhållanden! Nordica La nina, en tjejskida men rätt så styv så du känner nog inte att det är en tjejmodell. K2 Remedy 102 om du vill ha en mer lekfull skida. Kort svängradie, ganska mjuk, så det är ingen skida för att kötta stora linjer eller klippor med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med nya offpistskidor
Tillbaka
Topp