Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med nya skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 233294" data-attributes="member: 66849"><p>I och med att du väger 65 kg och forfarande växer så borde du nog inte köpa för enkla skidor. Scratch Sprayer BC är säkert ett bra val i det här fallet, men är du vältränad och kännar att du är bekväm i olika sorters off-pist kan du säkert gå på ngt häftigare. Jag skulle nog kunna rekommendera Salomon 1080 Gun, bred, mjuk och relativt lättåkt. I en kortare längd (t ex 174) så är den nog lagom. </p><p>Vänta med Gotaman, den är nog i häftigaste laget än. The Seth har jag inte testat så den kan jag inte säga ngt om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 233294, member: 66849"] I och med att du väger 65 kg och forfarande växer så borde du nog inte köpa för enkla skidor. Scratch Sprayer BC är säkert ett bra val i det här fallet, men är du vältränad och kännar att du är bekväm i olika sorters off-pist kan du säkert gå på ngt häftigare. Jag skulle nog kunna rekommendera Salomon 1080 Gun, bred, mjuk och relativt lättåkt. I en kortare längd (t ex 174) så är den nog lagom. Vänta med Gotaman, den är nog i häftigaste laget än. The Seth har jag inte testat så den kan jag inte säga ngt om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med nya skidor
Tillbaka
Topp