Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QRikard" data-source="post: 1253817" data-attributes="member: 92022"><p>Utan att sett dig åka kan jag inte säga något med säkerhet men 187cm, 120 kg och "avancerad" betyder i min värld Nej. Speciellt om du har några muskler bakom kilona och gillar lite fart eller vill utvecklas mer så lär dom pjäxorna vika sig. Bara att spara pengar eller prioritera bort något annat tyvärr. Genar du i köpet nu lär du ångra dig och behöva köpa nytt nästa år igen.</p><p></p><p>Jag har böjt igenom pjäxor med 120 flex på vårkanten när det är lite varmare ute och jag är 170cm på 60kg... Skyller på modellen i det fallet men åker på 130 flex nu (atomic hawx prime) och det funkar bra (bytte till booster strap direkt). Tänkte köpa 120 flex men dom var inte alls lika sköna så det blev 130...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QRikard, post: 1253817, member: 92022"] Utan att sett dig åka kan jag inte säga något med säkerhet men 187cm, 120 kg och "avancerad" betyder i min värld Nej. Speciellt om du har några muskler bakom kilona och gillar lite fart eller vill utvecklas mer så lär dom pjäxorna vika sig. Bara att spara pengar eller prioritera bort något annat tyvärr. Genar du i köpet nu lär du ångra dig och behöva köpa nytt nästa år igen. Jag har böjt igenom pjäxor med 120 flex på vårkanten när det är lite varmare ute och jag är 170cm på 60kg... Skyller på modellen i det fallet men åker på 130 flex nu (atomic hawx prime) och det funkar bra (bytte till booster strap direkt). Tänkte köpa 120 flex men dom var inte alls lika sköna så det blev 130... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp med pjäxor
Tillbaka
Topp