hjälp med skid val

ahlbinalbatross

Ny medlem
hjälp med skid val
nu har jag letat efter skider i flera år :S och hittar ingen som jag har fastnat för :(
jag har kållat på line invader men den tyckte jag inte fanns i rätt längd ( 161 och 171 )
eftesom jag leter efter en skida runt 165 lång
har åxå kollat lite på armada t-hall men den vet jag inte om den är mjuk eller hård
jag är 165 lång och väger 50 kg och vill hells ha en mjuk skida så man kan gå öpp på nosen ;) (vill inte häller att jag växer ur skidan efter ett år )

så vad tycker ni ?? ska jag köpa t-hall invader eler har ni nått annat förslag isf var kan man köpa den
??

Senast ändrad:
hjälp med skid val
jag tycker du kan testa Scratch ghetto, mjuka, finns i de längder du vill ha, dugligt så billiga tror jag. Själv har jag åkt med dem bara i vinter, nu tycker jag dem e ganska så sköna. Jag har pro modellen. Men du kan nog lika gärna ta fs,bs osv, tror dem är ganska lika.

hjälp med skid val
Köp 171 om du inte vill växa ur dom direkt. Det ser ju bättre ut med längre skidor med så det är nog vad jag skulle tagit:)

hjälp med skid val
Varför vill du köpa ett par som är lika långa som dej om du inte vill växa ur dom?
köp 171 då borde du klara dej ett år om du inte växer som en blomma.

hjälp med skid val
aenoerd sa:
Köp 171 om du inte vill växa ur dom direkt. Det ser ju bättre ut med längre skidor med så det är nog vad jag skulle tagit:)
Varför köpa långa skidor enbart för att det ser bättre ut? Finns ju betydligt bättre anledningar än de.

hjälp med skid val
Roof sa:
aenoerd sa:
Varför köpa långa skidor enbart för att det ser bättre ut? Finns ju betydligt bättre anledningar än de.
Sa bara att det ser bättre ut inte att man måste köpa skidorna bara för det ser bättre ut.. + om han inte vill växa ur dom så ska han ta 171.

Tillbaka
Topp