Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor och pjäxor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 232470" data-attributes="member: 1008"><p>Du ber om en omöjlighet, du måste kompromissa åt något håll. Antingen har du en bredare skida som är grym i offpisten och sämre i pist eller tvärt om. Jag skulle personligen rekommendera en bredare skida som är aningen hårdare då de funkar bra i pisten också(inte så bra som en pistracer givetvis).</p><p>Völkl Mantra 191</p><p>Kneissl Tanker 190</p><p>Dynastar Pro Rider 194</p><p>Nordica Supercharger Blower 193</p><p>Scott Santiago Pure 193</p><p></p><p>Pjäxor, som Carled sa så gäller det att testa själv. Men om du vill ha full kontroll på dina prylar skulle jag leda in dig på något med minst 110 i flex. Langes nya freeridepjäxor är ganska breda till skillnad från de äldre modellerna samt racepjäxorna. Personligen gillar jag Tecnica samt Nordica och jag har ganska breda fossingar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 232470, member: 1008"] Du ber om en omöjlighet, du måste kompromissa åt något håll. Antingen har du en bredare skida som är grym i offpisten och sämre i pist eller tvärt om. Jag skulle personligen rekommendera en bredare skida som är aningen hårdare då de funkar bra i pisten också(inte så bra som en pistracer givetvis). Völkl Mantra 191 Kneissl Tanker 190 Dynastar Pro Rider 194 Nordica Supercharger Blower 193 Scott Santiago Pure 193 Pjäxor, som Carled sa så gäller det att testa själv. Men om du vill ha full kontroll på dina prylar skulle jag leda in dig på något med minst 110 i flex. Langes nya freeridepjäxor är ganska breda till skillnad från de äldre modellerna samt racepjäxorna. Personligen gillar jag Tecnica samt Nordica och jag har ganska breda fossingar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med skidor och pjäxor!
Tillbaka
Topp