Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med snowboard och bindnigar till mina tassar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xenofon" data-source="post: 266156" data-attributes="member: 71560"><p>Hej</p><p></p><p>Känns lite stressat nu. Åker till Åre till helgen och hittar ingen skön utrustning.</p><p>Jag behöver ny bräda och bindningar.</p><p>Jag är 185 cm och 84kg</p><p></p><p>Jah har rätt stora fötter dock. Salomon boots (som jag är nöjda med) är 30.5 cm eller storlek 48 (US 13). Så vi får leta efter en bredare bräda</p><p></p><p>Jag är riktigt sugen på Drake fifty eller Super-cat bindningarna. Vet dock inte vart jag kan hitta dom i tid. Någon som har invändnigar på det förslaget?</p><p></p><p>Bräda är problemet!</p><p>Jag var väldigt intresserad av Venue's Octan. Men tycker inte designen tilltalar mig.</p><p>Däför letar jag hu ferbrilt efter altenativ</p><p></p><p>Burton är jag sugen på.. Men är dåligt insatt. Har god åkerfarenhet och vill investera i en framtida bräda. Clash känns under mina förväntningar. En brädbudget på 3500-4500 hade varit rimligt. Seven, custom? Troligen för dyra.</p><p>Nitro och Ride har jag ingen koll på.</p><p></p><p>Åkstilen är lite allt i allo. Pist och offpist är glädjen men vill kunna umgås i parken oxå</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xenofon, post: 266156, member: 71560"] Hej Känns lite stressat nu. Åker till Åre till helgen och hittar ingen skön utrustning. Jag behöver ny bräda och bindningar. Jag är 185 cm och 84kg Jah har rätt stora fötter dock. Salomon boots (som jag är nöjda med) är 30.5 cm eller storlek 48 (US 13). Så vi får leta efter en bredare bräda Jag är riktigt sugen på Drake fifty eller Super-cat bindningarna. Vet dock inte vart jag kan hitta dom i tid. Någon som har invändnigar på det förslaget? Bräda är problemet! Jag var väldigt intresserad av Venue's Octan. Men tycker inte designen tilltalar mig. Däför letar jag hu ferbrilt efter altenativ Burton är jag sugen på.. Men är dåligt insatt. Har god åkerfarenhet och vill investera i en framtida bräda. Clash känns under mina förväntningar. En brädbudget på 3500-4500 hade varit rimligt. Seven, custom? Troligen för dyra. Nitro och Ride har jag ingen koll på. Åkstilen är lite allt i allo. Pist och offpist är glädjen men vill kunna umgås i parken oxå Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med snowboard och bindnigar till mina tassar
Tillbaka
Topp