Hjälp med snowboard och bindnigar till mina tassar
Hej
Känns lite stressat nu. Åker till Åre till helgen och hittar ingen skön utrustning.
Jag behöver ny bräda och bindningar.
Jag är 185 cm och 84kg
Jah har rätt stora fötter dock. Salomon boots (som jag är nöjda med) är 30.5 cm eller storlek 48 (US 13). Så vi får leta efter en bredare bräda
Jag är riktigt sugen på Drake fifty eller Super-cat bindningarna. Vet dock inte vart jag kan hitta dom i tid. Någon som har invändnigar på det förslaget?
Bräda är problemet!
Jag var väldigt intresserad av Venue's Octan. Men tycker inte designen tilltalar mig.
Däför letar jag hu ferbrilt efter altenativ
Burton är jag sugen på.. Men är dåligt insatt. Har god åkerfarenhet och vill investera i en framtida bräda. Clash känns under mina förväntningar. En brädbudget på 3500-4500 hade varit rimligt. Seven, custom? Troligen för dyra.
Nitro och Ride har jag ingen koll på.
Åkstilen är lite allt i allo. Pist och offpist är glädjen men vill kunna umgås i parken oxå
Tacksam för svar!
Känns lite stressat nu. Åker till Åre till helgen och hittar ingen skön utrustning.
Jag behöver ny bräda och bindningar.
Jag är 185 cm och 84kg
Jah har rätt stora fötter dock. Salomon boots (som jag är nöjda med) är 30.5 cm eller storlek 48 (US 13). Så vi får leta efter en bredare bräda
Jag är riktigt sugen på Drake fifty eller Super-cat bindningarna. Vet dock inte vart jag kan hitta dom i tid. Någon som har invändnigar på det förslaget?
Bräda är problemet!
Jag var väldigt intresserad av Venue's Octan. Men tycker inte designen tilltalar mig.
Däför letar jag hu ferbrilt efter altenativ
Burton är jag sugen på.. Men är dåligt insatt. Har god åkerfarenhet och vill investera i en framtida bräda. Clash känns under mina förväntningar. En brädbudget på 3500-4500 hade varit rimligt. Seven, custom? Troligen för dyra.
Nitro och Ride har jag ingen koll på.
Åkstilen är lite allt i allo. Pist och offpist är glädjen men vill kunna umgås i parken oxå
Tacksam för svar!