hjälp med vegas 6.0

• Trådstartare Trådstartare da_man
  • Start datum Start datum
hjälp med vegas 6.0
högerklicka o välj velocity. sen drar du ner den gröna linjen till så sakta du vill ha det.

hjälp med vegas 6.0
Nu måste jag tacka! Har alltid använt mig utav ctrl, men velocity funkar bättre :)

hjälp med vegas 6.0
Men hallå :P! Tryck på disketten över där man ser att filmen visas :)

hjälp med vegas 6.0
Finns det nått sätt att få det snabbare, strecket uppåt, än 300%?
Någon annan stans, som man typ kan skriva in hur snabbt man vill ha det?

hjälp med vegas 6.0
Hannes_nr1 sa:
vet inte riktigt. men du kan väll dra upp klippet till 300% o spara klippet som en filmfil. sen lägger du in det i vegas igen o drar upp det till 300% igen. då borde det ju gå jävligt fort. har inte provat, men täntke att det kanske fungerar.

hjälp med vegas 6.0
Fluffsurfarn sa:
Hannes_nr1 sa:
vet inte riktigt. men du kan väll dra upp klippet till 300% o spara klippet som en filmfil. sen lägger du in det i vegas igen o drar upp det till 300% igen. då borde det ju gå jävligt fort. har inte provat, men täntke att det kanske fungerar.
Ahh! smart!
det tänkte ja inte ens på..

hjälp med vegas 6.0
tycker creditrollsen är rätt tråkiga, undrar om de finns fler? har försökt att googla men inte hittat =/

sen undra jag också om man kan göra så att de brusar till på bilden?

hjälp med vegas 6.0
För att få en stillbild så kopierar du det ögonblicket du vill frysa och deletar det. Sen klistrar du in det och ställer velocityn till o%, och drar ut det till så länge det skall vara =) För att få upp hastigheten som nån sa så funkar det utmärkt att rendera´och lägga in klippet igen. Och sedan öka hastigheten.

hjälp med vegas 6.0
högerklicka på klippet> properties> sen väljer du där nere där de står nåt med rate väljer du o.500 t.ex så blire hälften så fort

Tillbaka
Topp