Hjälp mig ang skidor

skorpionen62

Ny medlem
Hjälp mig ang skidor
åkte skidor två veckor i hintertux kanonsnö men näst sista dagen avåkning i kraftigt snöfall "sista åket" :(
sel avi korsband, ledband ,av men skidorna jag köpt beg var helt underbara bästa hittills men för långa för vanlig pist men bra offpist pga längden dom är som gjorda för mig, dom är 188cm långa jag är 182 cm SNÄLLA känner ni någon som har samma men kortare och vill sälga ?.
Skidorna heter HEAD i . xrc Full metall jacket.
Har aldrig åkt ett par skidor som passat mig 100% förrän jag köpte dessa men pga skadan vill jag försöka med kortare tror det skulle gå bra eller lite bättre, hoppas på detta viset kunna hitta innan nästa skidsemester dit i
januari.
Är man så är man en skid idiot :) .
Måtte skid gudarna vara med er alla.

Hjälp mig ang skidor
unsuccessful-troll.jpg

???????

Om ovanstående inte stämmer så tror jag nog att du ska vila knät i januari om ledband och korsband är av. När ska du på MR?

Senast ändrad:
Hjälp mig ang skidor
Din fråga är alltså om vi känner någon som har "Head i .xrc Full Metal Jacket" i 182 och inte 188? Eller:)?

Senast ändrad:
Hjälp mig ang skidor
Förlåt om jag inte har några nyheter om skidorna du söker.

Synd att kroppen gick sönder, krya på dig. I väntan på det får jag väll trösta dig med att du kanske fortfarande har ett korsband och ett ledband, 2 höftleder, gummiband, kassettband, rockband, band of brothers, bandvagn kvar mm.

Ramlade du bakåt eller?

Ett bra tips:
Antioxidanter är bra på att reparera celler och slitet ledband. De spelar en viktig roll när det gäller helande inre skador och lämna alla nödvändiga stöd för odling av ligament tillbaka i form. Genom att konsumera antioxidanter i sin naturliga form, du förbättra kroppens absorption och det visar också resultaten snabbare. Mycket apelsin och hjortron för dig mao.

Hjälp mig ang skidor
Hallå JARLE o tack för svaret.
Jo mr har jag varit på 3ggr och det verkar bättre o bättre ledband läker fint och korsband verkar att läkas med så
det är j fint.
Tja åka skidor vet jag inte hur man skall kalla det då min flickvän skall åka med och för första gången prova att åka, men på skidskola.
så dagarna blir mest att sitta och läsa bra böcker på topprestuarangen dricka te kanske ut o gå en stund i väntan på
att flickvännen kommer från skolan och sedan blir det kanske ett par lugna åk i någon backe tillsammans innan hon inte orkar mer och tar kabinen ner utan att åka det där "sista" åket vilet tydligen inte är bra. :) .
Så åkning Tja bara att vara där kommer att kännas underbart trots allt men efter all rehab träning så blir det förhoppningsvis andra bullar senare till jul eller januari året efter.
MVH
John

Hjälp mig ang skidor
skorpionen62 sa:
...så dagarna blir mest att sitta och läsa bra böcker på topprestuarangen dricka te kanske ut o gå en stund i väntan på
att flickvännen kommer från skolan och sedan blir det kanske ett par lugna åk i någon backe...
WTF???
Vad är du för en toffelhjälte?
Ut på berget för bövelen!

Längre skidor är bättre skidor. Längd är ALLTID bra. Det är bara att ge sig ut och kriga.
Ledband är förbrukningsvara... :P

Hjälp mig ang skidor
Nojlas sa:
skorpionen62 sa:
...så dagarna blir mest att sitta och läsa bra böcker på topprestuarangen dricka te kanske ut o gå en stund i väntan på
att flickvännen kommer från skolan och sedan blir det kanske ett par lugna åk i någon backe...
WTF???

Längre skidor är bättre skidor. Längd är ALLTID bra. Det är bara att ge sig ut och kriga.
BOOM!

Hjälp mig ang skidor
Nojlas sa:
skorpionen62 sa:
WTF???

Längden har ingen betydelse utan bredden ;) Detta har vi diskuterat förut!!

Hjälp mig ang skidor
Hasse_Lindborg sa:
Nojlas sa:
skorpionen62 sa:
WTF???

Längden har ingen betydelse utan bredden ;) Detta har vi diskuterat förut!!
It's not the size of the ship... Its the motion of the ocean...

Hjälp mig ang skidor
Hej svejs jarl det tog ett tag men här har du ett svar har gått på mr och varit på skidsemester med flick vännen och visst jag tog det lungt och att bara vara där igen i hintertux i österrike är rena medicinen för mig några få lättare åk
varje dag det var dunder träning frö mig för knät känns ännu bättre efter semestern.
Men flickvännen slet istället av sitt främre korsband :(( snack om oflyt dey var första gången och iskidskolan till och med men hon blev ändå biten och skall med fler gånger trots allt :))

Tillbaka
Topp