Hjälp mig hitta brallorna!

• Trådstartare Trådstartare MJT
  • Start datum Start datum
Jag tycker det ser ut som ett par analog brallor. Kolla analogs hemsida. Nästan säker på att det är det.

Äntligen! Skönt med folk med lite koll. Verkar vara förra årets eller nåt, nu ska vi bara se vart man kan hitta dom.
Tack igen Utter och Felixus

Kollade lite mer nogrannt nu, verkar inte vara samma byxor. Dock rätt lika. Kan vara som du säger, en tidigare modell.

Skit i brallorna , vad är det för jacka?? :D
nemen, jackan såg nice ut, nån som vet vilken det är?

En blå jacka kan inte vara så svårt att hitta! Jag har en SOS som ser precis ut som den på bilden men, som sagt, känns som varje märke av dignitet borde ha en blå jacka.

haha jo, det e sant, men jag hittar ingen schysst mörkblå jacka, jag har kollat på burton traction, men det känns för blek/ljus:( srry om jag snor tråden här.

Det är lugnt, bara jag hittar mina brallor. Har faktiskt nyss mailat Analog och bifogat länken. Hoppas de kan ge mig ett svar.

tack:P, hoppas du får dina brallor, jag mailade skidlärarföreningen, men dom svarade att det var en bild från skistar, så dom kunde inte hjälpa mig :( förslag på schyssta mörkblåa jackor någon?

Tack double-G! Äntligen någon som visste! Eftersom det tydligen finns de som har koll på den här sajten kanske man kan slänga ut en fråga om vart det går att hitta ett par i strl L. Har sett några i S men eftersom jag är av det manliga könet krävs nog L eller XL tror jag. Jag får väl räkna med några syrliga kommentarer men det får jag väl ta ;)

Tillbaka
Topp