Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig.. Ska jag köpa dessa pistskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1087179" data-attributes="member: 13863"><p>Tror inte jag kört Magnum själv men helt klart är Heads Supershape vassa skidor. Vad jag kan se har Magnum en förhållandevis kort skärning och görs i längsta längd 177 cm. Med tanke på din vikt tror jag inte det finns någon anledning att gå längre än 170 cm. Hade du som jag, vägt 20 kg mer, kanske den är i mjukaste laget, men knappast för dig.</p><p></p><p>Jag tycker inte du ska bekymra dig ett ögonblick i vad längdkalkyllatorn ger för resultat, regelboken är omskriven mer än en gång sedan den gjordes!</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1087179, member: 13863"] Tror inte jag kört Magnum själv men helt klart är Heads Supershape vassa skidor. Vad jag kan se har Magnum en förhållandevis kort skärning och görs i längsta längd 177 cm. Med tanke på din vikt tror jag inte det finns någon anledning att gå längre än 170 cm. Hade du som jag, vägt 20 kg mer, kanske den är i mjukaste laget, men knappast för dig. Jag tycker inte du ska bekymra dig ett ögonblick i vad längdkalkyllatorn ger för resultat, regelboken är omskriven mer än en gång sedan den gjordes! /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig.. Ska jag köpa dessa pistskidor?
Tillbaka
Topp