Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig.. Ska jag köpa dessa pistskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patflemming" data-source="post: 1087286" data-attributes="member: 161904"><p>Hej</p><p></p><p>Jag har precis kört en vecka i Sälen med supershape ititan den blå versionen med hyrbindning i längd 170 cm. Jag är 188 cm väger typ 71-72 kg och körde både pist, isig pist, pucklig uppkörd skog, park och faktiskt en del puder då det kom en hel del snö nu runt påsk. </p><p></p><p>Tyckte denna skida var helt grym för mig. Mkt bra bett på hårt underlag, mkt enkel att få kant och börja svänga, svänger både kort och långsväng bea och om man vill bra "pop" eller katapult ut ur svängen. Går att slö köra och hårdköra. Enda svagheten var väl bärighet i lössnö vilket gör att man måste ha fart för att komma upp i snön eller mkt bakåtsikt för att få upp tippen på skidan. Men med lite jävlar anama tyckte jag den funkade bra där med.</p><p></p><p>Kort sagt mkt nöjd med denna skida. Skulle jag hitta en till vettiga pengar hade det blivit köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patflemming, post: 1087286, member: 161904"] Hej Jag har precis kört en vecka i Sälen med supershape ititan den blå versionen med hyrbindning i längd 170 cm. Jag är 188 cm väger typ 71-72 kg och körde både pist, isig pist, pucklig uppkörd skog, park och faktiskt en del puder då det kom en hel del snö nu runt påsk. Tyckte denna skida var helt grym för mig. Mkt bra bett på hårt underlag, mkt enkel att få kant och börja svänga, svänger både kort och långsväng bea och om man vill bra "pop" eller katapult ut ur svängen. Går att slö köra och hårdköra. Enda svagheten var väl bärighet i lössnö vilket gör att man måste ha fart för att komma upp i snön eller mkt bakåtsikt för att få upp tippen på skidan. Men med lite jävlar anama tyckte jag den funkade bra där med. Kort sagt mkt nöjd med denna skida. Skulle jag hitta en till vettiga pengar hade det blivit köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp mig.. Ska jag köpa dessa pistskidor?
Tillbaka
Topp