Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp mig!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 36305" data-attributes="member: 16085"><p>Hej Emma,</p><p></p><p>Jag har aldrig åkt blades, men måste bara svara för att jag blir så trött på folk som tycker det är viktigare med attityden än annat...</p><p></p><p>Vad jag har sett när folk åkt blades är att det verkar vara viktigt att ha balansen mitt över sina blades eftersom de är så korta, det är väl lite som att åka på pjäxorna... De flesta som åker blades som åker fort åker väldigt framåthukade och med ganska böjda knän. Du har ju ingen längd i skidan som du kan ställa på kant direkt och då hamnar det väl i knäna. </p><p></p><p>Så; framåthukat, böjda knän och tryck på smalbenet så funkar det nog.</p><p></p><p>Eller nåt.</p><p></p><p>dKv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 36305, member: 16085"] Hej Emma, Jag har aldrig åkt blades, men måste bara svara för att jag blir så trött på folk som tycker det är viktigare med attityden än annat... Vad jag har sett när folk åkt blades är att det verkar vara viktigt att ha balansen mitt över sina blades eftersom de är så korta, det är väl lite som att åka på pjäxorna... De flesta som åker blades som åker fort åker väldigt framåthukade och med ganska böjda knän. Du har ju ingen längd i skidan som du kan ställa på kant direkt och då hamnar det väl i knäna. Så; framåthukat, böjda knän och tryck på smalbenet så funkar det nog. Eller nåt. dKv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hjälp mig!
Tillbaka
Topp