Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1143177" data-attributes="member: 65352"><p>Hej Alexandra.</p><p>De flesta brädorna är förborrade så de ska passa i stort sett alla bindningar som finns.</p><p>Nästan alla.. Jag skulle nog säga att du har extrem otur om du köper en bindning som inte passar. </p><p>Men ta en bild å lägg upp här så ser vi</p><p>Och vet du vilken årsmodell det är på brädan för om den är riktigt riktigt gammal så kan det kanske bli lite konstigt men nääää jag har åkt snowboard sen 1999 och bytt bräda 4ggr sen dess och har kunnat sätta på alla bindningar på alla de brädorna under åren ?.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1143177, member: 65352"] Hej Alexandra. De flesta brädorna är förborrade så de ska passa i stort sett alla bindningar som finns. Nästan alla.. Jag skulle nog säga att du har extrem otur om du köper en bindning som inte passar. Men ta en bild å lägg upp här så ser vi Och vet du vilken årsmodell det är på brädan för om den är riktigt riktigt gammal så kan det kanske bli lite konstigt men nääää jag har åkt snowboard sen 1999 och bytt bräda 4ggr sen dess och har kunnat sätta på alla bindningar på alla de brädorna under åren ?. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp nybörjare
Tillbaka
Topp