Hjälp nybörjare

Hjälp nybörjare
Hej, jag är som ni kan läsa en nybörjare när det kommer till att åka snowboard.
Har tidigare år hyrt en bräda när jag varit iväg för att åka.
I år så tänkte jag slå på stort och köpa mig en bräda, så sagt och gjort så slog jag till på en på blocket.

Tyvärr missförstådde vi varandra så han tog av bindningarna och sålde vidare till en annan innan jag hann få hem brädan..
Nu till mitt problem, jag har noll koll på vilka bindningar som passar till just denna bräda.
Någon som har lite mer koll än mig och lust att hjälpa mig lite på traven?
Och även vilka boots som passar bäst.
Är en Burton feather 154cm detta gäller.

Tack på förhand.

Hjälp nybörjare
Hej Alexandra.
De flesta brädorna är förborrade så de ska passa i stort sett alla bindningar som finns.
Nästan alla.. Jag skulle nog säga att du har extrem otur om du köper en bindning som inte passar.
Men ta en bild å lägg upp här så ser vi
Och vet du vilken årsmodell det är på brädan för om den är riktigt riktigt gammal så kan det kanske bli lite konstigt men nääää jag har åkt snowboard sen 1999 och bytt bräda 4ggr sen dess och har kunnat sätta på alla bindningar på alla de brädorna under åren ?.

Hjälp nybörjare
Är det The Channel(långt avlångt streck) på brädan eller massa skruvhål? Fota?

Senast ändrad:
Hjälp nybörjare
Wangler sa:
Hej Alexandra.
De flesta brädorna är förborrade så de ska passa i stort sett alla bindningar som finns.
Nästan alla.. Jag skulle nog säga att du har extrem otur om du köper en bindning som inte passar.
Men ta en bild å lägg upp här så ser vi
Och vet du vilken årsmodell det är på brädan för om den är riktigt riktigt gammal så kan det kanske bli lite konstigt men nääää jag har åkt snowboard sen 1999 och bytt bräda 4ggr sen dess och har kunnat sätta på alla bindningar på alla de brädorna under åren ?.
Okej, Ordnar en bild imorgon ? tror det var en -10a om jag inte minns helt fel.
Tack för snabba svar! ??