Hjälp omgående! K2 domain eller Line Afterbang?

chrille50

Ny medlem
Hej, undrar vilka skidor jag ska köpa ? Har kollat på Domain och Afterbang. Ska köra 100% park.
Railar mer än hoppar, men ska även kunna hoppa ändå. Jag är en medelgod hoppar, Front, 720 osv ni fattar.
Raila är jag bättre på.
Vill även kunna göra feta butters.
Ska liksom kunna leka mig igenom parken.
Är 169,5 cm 65kg
Ska beställa ikväll så lite brottåm!
Mvh Chrille

Jag har ett par afterbangs 2013 är extremt nöjd! :D jag köpte från skidbutiken.com gick jättebra ;)

svårt val faktiskt :/ men kör på din egen känsla så löser det sig för att bägge skidorna är bra :D

Känner folk med både afterbang och domain, och de verkar alla nöjda! Köp bara inte med squire bindningar!

squire är inte direkt dåliga, men det är värdare att uppgradera om man säger så.
Har ingen erfaren het av dom själv, men om man kör riktigt hårt i park och kör lite större hopp och landar tungt så bör man ha något tåligare då de är väldigt plastiga (har jag hört) och därav den billigaste i serien.

Själv så har jag kirrat domains, astaggad på att få ut dom i backen snart. Ingick Look px12 till mina och har inte hör något dåligt om dom så därför körde jag på det. (K2 Domain med px12, fick mina för 1.999 dock hehe ;) )

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp