Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Passar Elan Magfire 12 mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carola-67" data-source="post: 537012" data-attributes="member: 94530"><p>Jag är en bättre amatöråkare, vältränad, vikt 57 kg, längd 167 cm. Motiverad att jobba med åkningen, men vill inte känna mig ALLTFÖR otrygg med för tungjobbade skidor. Föredrar större svängar och fart. Mina nuvarande Fischer (tjejskida), ord pris 4500 kr, fladdrar i hög fart. Vill "byta upp" mig till skidor som kräver och ger mer. Önskas skidor som är fartstabila, går bra i hårdare pist/is men som också klarar moddigare vårsnö.</p><p>Valet står mellan Elan Magfire 78 och Elan Magfire 12.</p><p>Väger jag för lätt för Elan Magfire 12? Andra åsikter? Tips?</p><p>Mycket tacksam för er hjälp!</p><p>MVH/ Carola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carola-67, post: 537012, member: 94530"] Jag är en bättre amatöråkare, vältränad, vikt 57 kg, längd 167 cm. Motiverad att jobba med åkningen, men vill inte känna mig ALLTFÖR otrygg med för tungjobbade skidor. Föredrar större svängar och fart. Mina nuvarande Fischer (tjejskida), ord pris 4500 kr, fladdrar i hög fart. Vill "byta upp" mig till skidor som kräver och ger mer. Önskas skidor som är fartstabila, går bra i hårdare pist/is men som också klarar moddigare vårsnö. Valet står mellan Elan Magfire 78 och Elan Magfire 12. Väger jag för lätt för Elan Magfire 12? Andra åsikter? Tips? Mycket tacksam för er hjälp! MVH/ Carola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp! Passar Elan Magfire 12 mig?
Tillbaka
Topp