Hjälp snabbt Vilka skidor ?

• Trådstartare Trådstartare CM
  • Start datum Start datum

CM

Ny medlem
Vilka är värdast att köpa ett par The Dumont med Sth 12 bindning åkta på en halv dag för 2800 med frakt eller The Dumont åkta på typ 1 åk med Look Px 12 JIB bindning( för 3200 med frakt ?så vad är värdast Dumont med Look eller Dumont med Salomon ?

Senast ändrad:
varför köpa skidor om du bara ska åka en halv dag?
men ja tkr px 12

Senast ändrad:
Läst att den är looken är en tung bindning tycker du det ? någon annan som kan tipsa ?=)

men va fan. hjälp snabbt?? vad spelar det för roll om du får hjälp nu eller om en timme? inte mycket som kommer ändras inom den tiden. lackar ut så jävla hårt på folk som skriver hjälp snabbt, vilka goggles passar till den hjälmen, eller hjälp mig ögonblickligen, måste ha skidor från conrad men kan inte bestämma mig. skärp er för fan. det spelar ingen roll vilken av bindningarna du väljer!! båda är grymma bindningar. lackar sönder på alla såna här jävla inlägg. ta den som är billigast eller nått. du kommer inte ha nåra problem med nån av dom.

stfu

over and out

eller så väntar du tills alla skidaffärer säljer ut sina skidor ännu billigare. ska du köpa nya skidor nu när säsongen är slut?

Nån som vet om "shock absorbern" på Looken funkar om man känner nån skillnad ?

Senast ändrad:
Är från en annons hört att looken är tung sen + så blir det 400 kr mer om jag köper looken är det värt det ? och hjälper verkligen Shock Absorbern?

Pfff looken är inte det minsta bättre.
Har ett par sth 12 på mina parkskidor. Kört stenhårt med dom utan problem med hållbarhet eller tjuvlös. Förutsatt att du inte väger 90+ så ska sth12 funkar hur bra som helst!

joni1 sa:
Pfff looken är inte det minsta bättre.
Har ett par sth 12 på mina parkskidor. Kört stenhårt med dom utan problem med hållbarhet eller tjuvlös. Förutsatt att du inte väger 90+ så ska sth12 funkar hur bra som helst!
amen

lackar sönder på er alla snart. hur jävla svårt kan det va

stfu

mm looken är skittung väger 300 ton. du kommer inte märka skildnad i att den är tung. finns många jibbers som kör med looken.

jag har sth12 och min polare har looken, looken är lite mer bastant(Känns som det men kanske beror på att den är tyngre). Har inte haft några problem med min salomon men har inte kört så mycket på det heller men looken däremot pallar för det mästa verkar det som för pollaren kör så det rykter och bailar och det är aldrig några problem.

hur najs cach flow har du? kan ju vara det som avgör ;)

jag skulle nog välja looken för det känns som en bättre bindning

ta dom som är bäst monterade , för dig ! som tex mittmonterat och efter din pjäxlängd ! look är en bättre bindning, men väger du typ inget spelar det inte så stor roll, salomons är mkt lättare det är sjukt bra !

vet inte om du är värsta pro'et eller inte. men det verkar inte som de, för då skulle du förmodligen inte skriva sånna här inlägg. men ajja så länge du inte värsta pro'et så spelar det ingen roll / behöver du inte de bästa. köp dem billigare å tjäna in 400 katjingggg... ;)

mvh

Tillbaka
Topp