Hjälp!!!-snabbt!!

Hjälp!!!-snabbt!!
tjenare!!
Ska köpa bräda(i sista minuten som vanligt)

tittade in på boardstore.nu och såg ett evol-pro-paket till bra pris.
Jag undrar om det e nån som har åkt på evol förut och kan ge lite råd...? ......eller om ni bara vill såga evol så går ju d oxå bra...

jag är 175cm lång och vet inte vilken länd jag ska ha på brädan....
är 156cm för kort????

Jag såg oxå att stadium hade rea på salomon. salomon driver med s2 bindning...är det nåt å ha eller????

SVARA!!! (har bråttom)

Hjälp!!!-snabbt!!
Vad jag kan säga om Boardstore är följande: Jag beställde ett Evol Paket därifrån för ca 1 månad sedan, men efter många samtal och oändligt med email så gav jag fan och annulerade ordern, jag vet dock inget om kvaliten på Evol men det var för mkt strul för min smak! ... gör som jag istället ... för ungefär samma pris köpte jag fjolårs modellen av Burton Charger (152) Burtons Freestyle bindningar och ett par Burton frestyle boots .. det hela har kostat mig 4500:- och från boardstore skulle det gå lös på 3600:- om jag inte minns fel. Du gör som du vill men frågan är om du kan räkna med att få grejorna i tid därifrån.

/Swedda

Hjälp!!!-snabbt!!
Om du frågar efter längden på din bräda skulle du hellre angett din vikt då det betyder mer, längden på dig är mer avgörande för stancen. Evol gör bra brädor åkmässigt men har haft problem med kvaliteten.

Vad har du för fotstorlek (i mm) ? Det är viktigt så att du får en lagom bred bräda.

Tillbaka
Topp