Hjälp, snälla!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Josse

Ny medlem
Hjälp, snälla!
Hej är en trettonåring som är sugen på att lära mig åka longboard. min erfarenhet är typ på noll och har ingen aning om vad jag ska köpa, min budget är typ under 1000 kr eftersom jag har andra intressen också. ;)

Hjälp, snälla!
Tjena!

Om du inte har läst den ännu kan jag rekommendera rocknerPRs tråd "Basfaktan kring longboards" som ligger klistrad överst i detta forum. Den är lång men väldigt detaljerad. Om du läser den, och tar en titt i övriga forumtrådar med namn som "nybörjare longboard", "vilken bräda" och liknande så tror jag nog att du kan få svar på det du undrar.

Vill du inte lägga jättemycket pengar på en bräda kan du hålla koll i Köp&Sälj, både här på Freeride och på andra forum, och även när det är rea på till exempel Junkyard och Hollywood. Det kanske inte finns så mycket nu, men det borde bli mer när våren kommer.

Eftersom det redan finns ett antal forumtrådar som handlar om samma sak låser jag den här – har du fler frågor efter att ha läst runt i forumet föreslår jag att du fortsätter skriva i en gammal tråd om samma ämne. :)

Ha en bra dag!

/Heddious

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp