Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! Vågar jag gå upp en storlek?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1197190" data-attributes="member: 35740"><p>Om skorna går att värmeforma tror jag inte du behöver gå upp i storlek. Dels så trycks hälen bak när du gjuter, dels kan du ordna mer plats för tårna när du ändå håller på. Jag brukar göra en liten kudde av toapapper och tejpa fast frampå stortån när jag gjuter, skönt med extra plats plus att det hjälper till att pressa bak hälen medan man gjuter. Lite mer papper mellan tårna är också bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1197190, member: 35740"] Om skorna går att värmeforma tror jag inte du behöver gå upp i storlek. Dels så trycks hälen bak när du gjuter, dels kan du ordna mer plats för tårna när du ändå håller på. Jag brukar göra en liten kudde av toapapper och tejpa fast frampå stortån när jag gjuter, skönt med extra plats plus att det hjälper till att pressa bak hälen medan man gjuter. Lite mer papper mellan tårna är också bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp! Vågar jag gå upp en storlek?
Tillbaka
Topp