Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp, vet ni hur mycket dom är värda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="susu" data-source="post: 823590" data-attributes="member: 117976"><p>Yes det stämmer om falu råg skidan. Förväntar mig inte att få så mycket för dom heller. Nån aning om hur mycket man kan sälja dom för?</p><p>170 Salomonskidorna är fortfarande inplastade. Etiketten ovanpå plastet står:</p><p>786 752 42</p><p>Yo</p><p>K Equipe GC+711</p><p>B75 BK/G 17</p><p></p><p>Under den översta etiketten får jag ett skymt om en annan etikett under. Men jag ser inte vad det står eftersom jag helst inte vill ta bort plastet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="susu, post: 823590, member: 117976"] Yes det stämmer om falu råg skidan. Förväntar mig inte att få så mycket för dom heller. Nån aning om hur mycket man kan sälja dom för? 170 Salomonskidorna är fortfarande inplastade. Etiketten ovanpå plastet står: 786 752 42 Yo K Equipe GC+711 B75 BK/G 17 Under den översta etiketten får jag ett skymt om en annan etikett under. Men jag ser inte vad det står eftersom jag helst inte vill ta bort plastet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp, vet ni hur mycket dom är värda?
Tillbaka
Topp