Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp vid val av ny utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wstrom" data-source="post: 1081065" data-attributes="member: 160754"><p>Mest hopp, händer att jag kör boxar. Men är inte sådär jätte inne på just rails! </p><p></p><p>Har kikat på lite andra brädor och priser etc. Har hittat några som verkar vara intressanta, så svårt när jag inte vet vad jag vill ha för profil på brädan osv. Jag är väl mest ute efter en bra "allround" bräda, som inte är alldeles för mjuk för att kunna ta större hopp.</p><p></p><p>Men här är några som jag är sugna på</p><p>Capita DOA, Salomon Huck Knife, Lobster The Sender, Bataleon Evil Twin, Bataleon Disaster</p><p></p><p>Det känns som att Capitan är den "bästa" allround brädan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wstrom, post: 1081065, member: 160754"] Mest hopp, händer att jag kör boxar. Men är inte sådär jätte inne på just rails! Har kikat på lite andra brädor och priser etc. Har hittat några som verkar vara intressanta, så svårt när jag inte vet vad jag vill ha för profil på brädan osv. Jag är väl mest ute efter en bra "allround" bräda, som inte är alldeles för mjuk för att kunna ta större hopp. Men här är några som jag är sugna på Capita DOA, Salomon Huck Knife, Lobster The Sender, Bataleon Evil Twin, Bataleon Disaster Det känns som att Capitan är den "bästa" allround brädan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp vid val av ny utrustning
Tillbaka
Topp