Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4792" data-attributes="member: 10565"><p>Vad f-n är det frågan om egentligen? Först barnskidor, sedan fetingar, sedan balettlagg (så klart) och sedan var vi tillbaka där alla pryldiskussioner slutar. ÄVen där jag och HitMe försöker börja dem, men ingen förstår det. MONO! Det är, har alltid varit och kommer alltid att förbli.</p><p></p><p>Dessutom vill jag tillönska Ace mycket djupt och dyrt puder i Zermatt samtidigt som det kommer gula flygande tefat genom rymden, gröna gubbar dyker upp i baren samt ormar ur tapeterna.</p><p></p><p>Kan han den lurade v9-sportlovsturisten med barnskidorna förklara lite närmare var "Valle" ligger? Hoppas innerligen inte att du menar alpvärldens mest sargade rövhål Valmisery...</p><p></p><p>/JCM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4792, member: 10565"] Vad f-n är det frågan om egentligen? Först barnskidor, sedan fetingar, sedan balettlagg (så klart) och sedan var vi tillbaka där alla pryldiskussioner slutar. ÄVen där jag och HitMe försöker börja dem, men ingen förstår det. MONO! Det är, har alltid varit och kommer alltid att förbli. Dessutom vill jag tillönska Ace mycket djupt och dyrt puder i Zermatt samtidigt som det kommer gula flygande tefat genom rymden, gröna gubbar dyker upp i baren samt ormar ur tapeterna. Kan han den lurade v9-sportlovsturisten med barnskidorna förklara lite närmare var "Valle" ligger? Hoppas innerligen inte att du menar alpvärldens mest sargade rövhål Valmisery... /JCM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp...
Tillbaka
Topp