Hjälp!

aphid

Ny medlem
Hjälp!
Jag har kollat överallt men jag hittar ingen skida som verkar passa mina behov. Jag hoppar ganska mycket på hopp men kör mest offpist och lite i pisten. Tror ni att salomon 1080 blir bra för mig eller? Föreslå gärna någon annan skida. OBS! jag körde på rossignol scratch pro nu för en vecka sen och måste bara säga att den e kass i pist! den wobblar som bara den.

Just det ja...jag är 165 lång å väger 59 kg.

SNÄLLA SVARA...JAG BEHÖVER ALL HJÄLP JAG KAN FÅ!

Hjälp!
Varför är alla så megakåta på Foil, hur många har kört på dom egentligen??? För övrigt är Gun bra mycekt snyggare...

Phils, tror du att han kan klara av ett par Mojo, lägg ner... 165cm, 60 kg, glöm och dröm...

Satsa på ett par P3:or eller ett par K2 PE eller Fujative, Fujative e nog bästa av K2:orna, sen så har vi ju 1080, kan nog bara bra för dig som e lite mindre... Men Scratch Pro e ju faktiskt en barnskida, så FS e ju klart bättre än den. Kanske en Dynastar TrobleMaker?

Hjälp!
Jävla skitförslag, vadå att han inte kan trycka igenom en Moja Carled, fan han kanske har mer tryck i benen än vad du anar! Jag själv har ungefär samma behov som du har väger dock lite mer och är 173 lång, jag ska själv införskaffa ett par pocket rockets i längden 175 (kanske 185) Denna skida kan man köpa i relativt långa längder pga att den är så mjuk. Fundera även över Seth Pistol och Dynastar legend 8800 (om du orkar den dvs) Lycka till!

Hjälp!
alltså, sök i forumet istället för att posta en ny tråd. eller rent av gå och prata med en försäljare på närmsta sportaffär?

Tillbaka
Topp