Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej jag har blivit jättefeg på att hoppa i bigjumpen och dom andra mellersta hoppen. Jag vet inte varför men jag tror att jag ska rammla hela tiden. Jag vill också sätta 360. vad ska jag tänka på / hur ska jag göra när man ska göra en 360?
Det är farligt att hoppa på dom stora hoppen, men du som är så ung går ju inte sönder dina ben är som gele som bara sviktar lite och finner sedan sin ursprungliga form.
Skydda dig bara så mycket som möjligt, hjälm, ryggskydd och kanske krash-shorts (shorts som skyddar rumpa höfter mm.)
haha ja har oxå såkallad "hopp fobi" det är jätte jobbigt. ja tror det beror på att jag typ landa på ryggen och hade ont i 2 månader efter plus att jag har väääldigt ömtåliga fötter. är det nån som vet hur man ska komma över denna "fobi"?? snälla hjälp mej!! plz