Hjälp!

The_Per

Ny medlem
Hjälp!
Jag är ute efter info om Les 2 Alps.
Boende, jobbmöjligheter, samåkning, folk som ska dit, folk, som har varit där som har några tips mm. Jag ska dra ner dit i december, januari och letar mest av allt boende men än har jag inte haft någon lycka med det. Men jag hoppas att det ska finnas någon vänlig själ här i forumet som kunde hjälpa mig.

Per
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp