Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Totemann" data-source="post: 513306" data-attributes="member: 69324"><p>Ger tips på några andra skidor som verkar passa in enligt det du gett oss:</p><p>Fischer RX 8 Fire vore inte helt dum kan jag tänka mig, möjligtvis lite märkligt smal midja om man tänkt sig ha Duken på, dock inget du skrev som något problem..</p><p>En annars bra skida verkar ju vara Völkl Grizzly lite dyr kanske men det var ju inget du skrev om..</p><p>Duret Monstre Fat verkar ju vara en bra skida i rätt förhållanden, kanske inte som enda skida dock, men det skrev du ju inget om..</p><p>Aluflex barbapoudre verkar ju också vara rätt cool, du kommer ju inte ha den vanligaste skidan direkt..</p><p>Salomon Mai Tai är ju också rätt cool, dock är det ju en tjejskida, men du sa inget om att det var ett problem? </p><p>För att ta lite om dom skidorna du funderat på:</p><p>K2 är ju ett grymt märke, men Lorden är ju grymt snygg så det är ju inget lätt val.. Själv skulle jag nog välja nått annat..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totemann, post: 513306, member: 69324"] Ger tips på några andra skidor som verkar passa in enligt det du gett oss: Fischer RX 8 Fire vore inte helt dum kan jag tänka mig, möjligtvis lite märkligt smal midja om man tänkt sig ha Duken på, dock inget du skrev som något problem.. En annars bra skida verkar ju vara Völkl Grizzly lite dyr kanske men det var ju inget du skrev om.. Duret Monstre Fat verkar ju vara en bra skida i rätt förhållanden, kanske inte som enda skida dock, men det skrev du ju inget om.. Aluflex barbapoudre verkar ju också vara rätt cool, du kommer ju inte ha den vanligaste skidan direkt.. Salomon Mai Tai är ju också rätt cool, dock är det ju en tjejskida, men du sa inget om att det var ett problem? För att ta lite om dom skidorna du funderat på: K2 är ju ett grymt märke, men Lorden är ju grymt snygg så det är ju inget lätt val.. Själv skulle jag nog välja nått annat.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp!
Tillbaka
Topp