Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jollran" data-source="post: 513589" data-attributes="member: 91307"><p>Oj...Den där Toteman får en verkligen att känna sig välkommen här...Har jag nu lyckats missa skriva något som ny här så är väl inte det hela världen...En dam får väl ta och vända sig till någon som är intresserad...</p><p></p><p>För er andra är en tjej i mina bästa år (25), har gjort fyra säsonger i Chamonix och bedömmer mig vara en ganska schysst skidåkare. Åker ogärna pist, bedöms ganska "grabbig" i min åkstil. Har kört på ett par numera lite för gamla skidor som jag gillat lite för mycket. Är 168 lång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jollran, post: 513589, member: 91307"] Oj...Den där Toteman får en verkligen att känna sig välkommen här...Har jag nu lyckats missa skriva något som ny här så är väl inte det hela världen...En dam får väl ta och vända sig till någon som är intresserad... För er andra är en tjej i mina bästa år (25), har gjort fyra säsonger i Chamonix och bedömmer mig vara en ganska schysst skidåkare. Åker ogärna pist, bedöms ganska "grabbig" i min åkstil. Har kört på ett par numera lite för gamla skidor som jag gillat lite för mycket. Är 168 lång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp!
Tillbaka
Topp