Hjelp! Transport Åre-Østersund tisdag 18. jan?

OlaNordmann

Ny medlem
Hei!
Jeg skal til Østersund om ettermiddagen tirsdag 18. jan (konferanse i Ø. onsdag), men planlegger å la mine kompiser sette meg av i Åre/Duved for litt kveldsskiåkning. Problem: Hverken buss eller tog kan ta meg til Ø.sund etter kl 20. Noen som har tips om hvordan jeg kan komme meg videre? (Har hotellrom i Ø., så jeg vil helst komme fram i løpet av kvelden). Takknemlig for all hjelp!

Buss från duved 17.05-18.50
Tåg med Länståg Nabo 19.02-20.26
Tåg SJ från duved 19.30 -21.05
Även 21.14 -22.58

eller så kör jag er.....

Hei Skantz, og takk for kjapp respons! Det er imidlertid endast kveldsåkningen som er aktuell for min del, og den går vel fra 18-20 (Hamreliften, Duved). Da vil jeg gjerne bruke tiden effektivt, dvs bli til det er slutt. Jeg sjekka SJ hjemmeside, men finner intet tåg etter 19.45 (fra Åre). Hvor kan jeg finne info om toget som skal gå 21.14? (Jeg betaler heller en skikompis for tur til Ø.sund enn SJ, men da må det være noen som likevel skal ta turen...;-)

Morn Skantz!
Jeg er en novise på dette forum, og fant først i dag morges ut av gåstboken. Skal prøve å finne ut hvordan dette fungerer... Men mener du virkelig at du kan gi meg skyss, så ville ingenting gledet meg mer! Nå er "vi" bare meg (resten kjør direkt til Øsund), men du skal selvfølgelig få betalt! Hvor jobber du, og når er du ferdig på jobb? Og kan du eventuelt bli med i bakken? Jeg kjører telis, men henger bra med. Mitt mobil er for øvrig +47 97 59 64 03.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp