Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höft-plant på 360...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GODman" data-source="post: 69883"><p>ett tips till alla är att filma hoppen ni gör och då ser man väldigt lätt vilket fel man gör!</p><p></p><p>Det felet jag tror att du gör att du inte tar i riktigt när du snurrar. resultatet för de flesta brukar vara att man inte kommer runt men för en del så vänder man med kroppen (som en katt) och man får då bakotvikt. </p><p></p><p>aja ta i mer i snurren ha blicken på landningen hela tiden. märker du att du inte ser landningen under i allafall halva luftfärden är det pga av att du inte roterar ordentligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GODman, post: 69883"] ett tips till alla är att filma hoppen ni gör och då ser man väldigt lätt vilket fel man gör! Det felet jag tror att du gör att du inte tar i riktigt när du snurrar. resultatet för de flesta brukar vara att man inte kommer runt men för en del så vänder man med kroppen (som en katt) och man får då bakotvikt. aja ta i mer i snurren ha blicken på landningen hela tiden. märker du att du inte ser landningen under i allafall halva luftfärden är det pga av att du inte roterar ordentligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höft-plant på 360...
Tillbaka
Topp