Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldschoolsurfer" data-source="post: 854734" data-attributes="member: 121108"><p>Har just tagit upp brädåkningen igen efter 5 år uppehåll och åkningen sitter i förvånansvärt bra.</p><p></p><p>Har en del funderingar kring bigjump, en riktigt bra åkare verkar ta mer fart och flyger mer uppåt än frammåt om ni förstår hur jag menar, det känns som jag skulle missa landningen om jag tog så mycket fart, vad ska jag tänka på för att få mer höjd och kontroll i hoppen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldschoolsurfer, post: 854734, member: 121108"] Har just tagit upp brädåkningen igen efter 5 år uppehåll och åkningen sitter i förvånansvärt bra. Har en del funderingar kring bigjump, en riktigt bra åkare verkar ta mer fart och flyger mer uppåt än frammåt om ni förstår hur jag menar, det känns som jag skulle missa landningen om jag tog så mycket fart, vad ska jag tänka på för att få mer höjd och kontroll i hoppen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Tillbaka
Topp