Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldschoolsurfer" data-source="post: 856884" data-attributes="member: 121108"><p>Nice, Ska dra o nöta i 10 meters hoppet idag, har än kännsla av att jag bör vänta med dem riktigt stora hoppen tills nästa säsong när tekniken börjar sitta ordentligt även om jag är grymt sugen nu! tänkte även köra mer brädåknings inriktad träning på gymmet frammöver dvs focus på ben, rygg, handleder, mer styrka utan att gå upp för mycket i vikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldschoolsurfer, post: 856884, member: 121108"] Nice, Ska dra o nöta i 10 meters hoppet idag, har än kännsla av att jag bör vänta med dem riktigt stora hoppen tills nästa säsong när tekniken börjar sitta ordentligt även om jag är grymt sugen nu! tänkte även köra mer brädåknings inriktad träning på gymmet frammöver dvs focus på ben, rygg, handleder, mer styrka utan att gå upp för mycket i vikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Tillbaka
Topp