Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldschoolsurfer" data-source="post: 858619" data-attributes="member: 121108"><p>Hmm styrkebiten är mest i skadeförebyggande syfte men det kan ju inte vara någon nackdel med lite mer tryck i benen och en stark rygg om jag inte går upp i vikt av träningen, även mer rörlighets träning som streching då jag är lite stelare än genomsnittet.</p><p></p><p>Har verkligen fått mer kontroll och höjd i hoppen och försöker ha ett tänk att utgå ifrån, känsla för underlaget, hastighet, balans, pop, landningen medmera vilket resulterar i oftare och oftare en clean grab och bra landning.</p><p></p><p>Finns det något foampit och trampolinställe i sthlm eller sverige???</p><p></p><p>Skateboard är väll bra? dum fråga kanske då dem flesta riktiga snowboardåkare skejtat till och från <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldschoolsurfer, post: 858619, member: 121108"] Hmm styrkebiten är mest i skadeförebyggande syfte men det kan ju inte vara någon nackdel med lite mer tryck i benen och en stark rygg om jag inte går upp i vikt av träningen, även mer rörlighets träning som streching då jag är lite stelare än genomsnittet. Har verkligen fått mer kontroll och höjd i hoppen och försöker ha ett tänk att utgå ifrån, känsla för underlaget, hastighet, balans, pop, landningen medmera vilket resulterar i oftare och oftare en clean grab och bra landning. Finns det något foampit och trampolinställe i sthlm eller sverige??? Skateboard är väll bra? dum fråga kanske då dem flesta riktiga snowboardåkare skejtat till och från ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Höjd och kontroll i bigjump
Tillbaka
Topp