Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hokkaido: Platt som en pannkaka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="swedishfreeskier" data-source="post: 797896" data-attributes="member: 63434"><p>Hej,</p><p>Vi är ett gäng som eventuellt tänker åka till Niseko en vecka i februari med åkning i Niseko, Rusustu, Teine mfl. Men är skidåkningen nog spännande? På alla bilder vi ser på Freeride och andra siter så verkar det knappt luta... Det ser flackt ut som i Sälen med en total avsaknad av berg i dagen (kanske för att det är så mycket snö?).</p><p>Terrängen verkar mer "mysig" än utmanande och kreativ.</p><p></p><p>Har vi gjort rätt observation?</p><p></p><p>//Stefan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swedishfreeskier, post: 797896, member: 63434"] Hej, Vi är ett gäng som eventuellt tänker åka till Niseko en vecka i februari med åkning i Niseko, Rusustu, Teine mfl. Men är skidåkningen nog spännande? På alla bilder vi ser på Freeride och andra siter så verkar det knappt luta... Det ser flackt ut som i Sälen med en total avsaknad av berg i dagen (kanske för att det är så mycket snö?). Terrängen verkar mer "mysig" än utmanande och kreativ. Har vi gjort rätt observation? //Stefan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hokkaido: Platt som en pannkaka?
Tillbaka
Topp