Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men Uc har hopp!!! :DAnzom sa:Nepp, 3 helt ok backar men det går inte att jämföra med isaberg som har betydligt längre/bättre/fler backar!TheFibretech sa:mm tyvärr... är dom så dumma att dom nte fattar att dom kommer få mycket mer besökare då så får som skylla sig själva... Finns det någon svart pist äns i u-hamn?Frontenboy sa:Blir bara till att strunta i att dra till Isaberg och åka dom extra milen till Ulricehamn eller Vallåsen i stället.
whoot? va sa dom då?ekdahl sa:hehe isaberg ringde mig kl 8 i måndags, dom var starkt uppretade på mig..
mm.. klart det är farligt med hopp när det är så mycket danskar.. dom slår ju ihjäl sig när dom ska tästa för att dom tror att dom kansimon_l sa:Om dom hade fått upp en park där hade det lätt vart besökvärt, men som de ser ut nu är det helt värdelöst.. Backarna är sjukt korta/isiga och det kryllar med danskar som tar upp varje ledig vrå i backen. Och med tanke på att dom redan har mer besökare än vad som behövs tror jag inte dom kommer sätta upp en park/hopp om inte danskarna av nån anledning skulle dra där ifrån..