Hopp i Isaberg!

Hopp i Isaberg!
haha hade dom sett vad du sågat dom här på freeride ekdahl?

Isaberg suger ju verkligen kaninballe. Lätt sämsta stället jag varit på

Hopp i Isaberg!
Anzom sa:
TheFibretech sa:
Frontenboy sa:
Blir bara till att strunta i att dra till Isaberg och åka dom extra milen till Ulricehamn eller Vallåsen i stället.
mm tyvärr... är dom så dumma att dom nte fattar att dom kommer få mycket mer besökare då så får som skylla sig själva... Finns det någon svart pist äns i u-hamn?
Nepp, 3 helt ok backar men det går inte att jämföra med isaberg som har betydligt längre/bättre/fler backar!
Men Uc har hopp!!! :D

Hopp i Isaberg!
Om dom hade fått upp en park där hade det lätt vart besökvärt, men som de ser ut nu är det helt värdelöst.. Backarna är sjukt korta/isiga och det kryllar med danskar som tar upp varje ledig vrå i backen. Och med tanke på att dom redan har mer besökare än vad som behövs tror jag inte dom kommer sätta upp en park/hopp om inte danskarna av nån anledning skulle dra där ifrån..

Hopp i Isaberg!
simon_l sa:
Om dom hade fått upp en park där hade det lätt vart besökvärt, men som de ser ut nu är det helt värdelöst.. Backarna är sjukt korta/isiga och det kryllar med danskar som tar upp varje ledig vrå i backen. Och med tanke på att dom redan har mer besökare än vad som behövs tror jag inte dom kommer sätta upp en park/hopp om inte danskarna av nån anledning skulle dra där ifrån..
mm.. klart det är farligt med hopp när det är så mycket danskar.. dom slår ju ihjäl sig när dom ska tästa för att dom tror att dom kan

Hopp i Isaberg!
Det är bara att fortsätta att tjata på dom och hoppas på att det kommer att hända något nån gång.. Till dess så får man söka sig till nordligare breddgrader :P

Hopp i Isaberg!
Deras inkomstkälla består till 99% danskar och deras välbefinnande kommer allt gå före. ekdahl må ha rätt den här gången....lägg ner, hestra är förlorat territorium.

Hopp i Isaberg!
har hört rykten om att isaberg haft ett par av sina pistörer på hoppbyggarutbildning, och att dom ska satsa på en park iår...

Hopp i Isaberg!
har otroligt svårt att tänka mig att det ryktet stämmer, med tanke på att dom har sagt nej till hopp..både till mig och till andra freeride medlemmar..

Hopp i Isaberg!
de ska ha hoppbyggar utbildning, MEN de säger att det inte tänker göra en park , de är helt körda, jag och några polare har spammat dom ett tag men de svarade bara på första mailet, och de ville inte ha en ..

Tillbaka
Topp