hopp i kläppen

v-larsson

Aktiv medlem
hopp i kläppen
vet att det finns hundra trådar om detta men jag vill vara riktigt uppdaterad med tanke på dom senaste dagarnas snöfal.

åter till frågan vad finns för tillfället uppe i kläppen., ta med allt rails boxar bj mm. äre lönt att ta twinsen eller ska man ta pistskidorna?

snabba svar uppskattas då jag åker imorgon.... tack på förhand/ville

hopp i kläppen
kolla lite på nätet. har nu kommit hem dock hittade jag inte parken förns näst sista dagen och kännd emej till en börgar lurad för där line 1 och 2 skulle varit stod det bara snökanoner och spottade ut snö över pipen, inget annat. sedan visade det sej att dom hade en röd linje i juniorparken med men det förstod ju inte jag föärns vi råkade åka i en barnbacke för att komma till ett ställe. synd bara att dom inte pistat efter snöffallet så det gick inte få fart och därmed sög det ganska hårt. så man fick träna lite rails. tack och hej.

hopp i kläppen
kan tänka mej att lägenheterna i sjungarbacken inte är så fasligt dyra. dra ihop ett kompisgäng på 6 pers så fyller ni stugan och priset blir lägre. fina fräscha lägenheter där i övrigt med ett loft med 4 bäddar och ett litet rum med en dubbelsäng. ganska trångt vid köket dock som är inklämmt bredvid trappan. stor matplats med kabel tv (dock ej tv 1000 så ingen fickpingis efter midnatt) men mkt fin i övrigt nära backen och ganska nära till affär.

hopp i kläppen
v-larsson sa:
kolla lite på nätet. har nu kommit hem dock hittade jag inte parken förns näst sista dagen och kännd emej till en börgar lurad för där line 1 och 2 skulle varit stod det bara snökanoner och spottade ut snö över pipen, inget annat. sedan visade det sej att dom hade en röd linje i juniorparken med men det förstod ju inte jag föärns vi råkade åka i en barnbacke för att komma till ett ställe. synd bara att dom inte pistat efter snöffallet så det gick inte få fart och därmed sög det ganska hårt. så man fick träna lite rails. tack och hej.
Ne de va kast och hoppen va ju inte stora heller..

Tillbaka
Topp