Hopp i Tänndalen?

Hopp i Tänndalen?
Såg på snörapporten att det finns hopp i Tänndalen. Är det någon som varit där på sistonde som vet om det finns fler hopp och hur stora dom är och om det finns några rails eller boxar?

Hopp i Tänndalen?
knappt. vet itne hur det ser ut just nu, men tänndalen har aldrig lyckats att göra en bra park. parkbacken är först sjuuukt brant o sedan lika flack som en raka i deras berömda längspår. dra till ramundberget istället.

Senast ändrad:
Hopp i Tänndalen?
Huggybear: Tänndalen har haft en av Sveriges bästa parker. Den byggdes då av Jacob och Jonas Wilhemsson. Eller det gör den fortfarand. Men den har varit riktigt grym och pipen var en av dom som var åkabara hela säsongen mer eller mindre. Så kom inte här och snacka skit. Men DU kanske inte åkt park då. Och sen det att de ninte ligger på bästa stället kan ja i och för sig hålla med om. Men kom inte och säga att dom aldrig har haft en bra park. Är deras pappa som har varit ansvarig för Stryn i flera år så nog kan han göra park om han har någon som säger åt han.

Kommer ihåg när dom hade byggt en corner på som var 20 meter lång och Jonas och Jacob skulle ta den rakt över. Slutade med att Jacob och Jonas åkt ner och satte på sig skidor och tog hela cornen.

//H

Senast ändrad:
Hopp i Tänndalen?
Hasse: Jag har åkt tänndalens park i ungefär 5 år i rad. har aldrig varit nöjd med upplägget på den. det håller inte att behöva ta fart 75 m för ett hopp på kanske 4-5 meter om ens det. och att jag snackar skit är ju bara patetiskt uttryckt av dig, jag får väll tycka att den är dålig om jag vill ? att den höll klass tidigare än för 5 år sen kan jag itne säga, så det har jag ingen aning om. men att den på senare år inte håller klass det vet jag med säkerhet.

att jag sa att de aldrig haft bra är kanske ett lite misslyckat uttalande håller jag med om, var otydlig eftersom jag menade att de aldrig haft en bra park de gånger jag åkt där.

/H

Hopp i Tänndalen?
EH? Tänndalen har en av dom bästa parkerna. klaga fan inte på den. Var där i lördags dom har 5 hopp ngra boxar m.m.m.

Hopp i Tänndalen?
Huggybear: Vad bra då det var precis det jag skrev att du kanske inte ska säga att dom aldrig har haft en bra park. Då dom har haft en. Har själv inte varit där på ett par år så nu vet jag inte.

//H

Edit: 5 år i rad?? Ja då måste du ha varit där ner den var riktigt bra då. för det var kring 2001-2002..

Senast ändrad:
Hopp i Tänndalen?
Huggybear sa:
knappt. vet itne hur det ser ut just nu, men tänndalen har aldrig lyckats att göra en bra park. parkbacken är först sjuuukt brant o sedan lika flack som en raka i deras berömda längspår. dra till ramundberget istället.
vi tänkte dra dit men dom har bara öppet på helgerna..! :/

Hopp i Tänndalen?
Dom har visst öppet på vardagarna..

Alltså det är lite knäppt..
På snörapporten står det att de har öppet hopp..
Skickade mail och då fick jag svarat att de inte har några hopp..
Hazzieaakak2 säger att det finns hopp, jag tror mer på han en de som svarade på mailet p.g.a det har hänt förut att de som jobbar i receptionen inte har kollat ut igenom fönstret..

Hopp i Tänndalen?
OlofM sa:
Dom har visst öppet på vardagarna..

Alltså det är lite knäppt..
På snörapporten står det att de har öppet hopp..
Skickade mail och då fick jag svarat att de inte har några hopp..
Hazzieaakak2 säger att det finns hopp, jag tror mer på han en de som svarade på mailet p.g.a det har hänt förut att de som jobbar i receptionen inte har kollat ut igenom fönstret..
nej det har dom inte för att det står på deras hemsida att dom inte har öppet från måndag - torsdag..!

Hopp i Tänndalen?
Huggybear sa:
ja håller me deej, d e alldeles för dålig backe för att ha park i åk till ramundberget bra mycket bättre:D

Hopp i Tänndalen?
Hahha, alla som tror att det är öppet på vardagar har rätt, kolla snö rapporten, ÖPPET FÖR SÄSONGEN. Anars står det HELG ÖPPET.

Hopp i Tänndalen?
Hur många ställen har snö just nu? Tänndalen har 50 cm typ, Hur mycket har sälen? Alla kritiker där får ni er en tankeställare?

Tillbaka
Topp