Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Hoppa trampolin med skidor (Stockholm)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frida_Nordin" data-source="post: 75608" data-attributes="member: 41481"><p>jag tror det är ganska svårt att få tid på bosön sen så är det ganska långt borta. det bösta vore att ta kontakt med en gymnastikklubb, där de har trampolin hoppare, prova med österåkers trampolin klubb, nackdelen är att de har sitt högkvarter i åkersberga.</p><p>ett annat tips är att kolla upp vilka gymnastik halar i sthlm som har tillgång till trampoliner i hallen. jag vet några stycken, åkeshovshallen, bollmorahallen, lilsved bosön, men sen finns det säkert på fler ställen.</p><p>/Frida</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frida_Nordin, post: 75608, member: 41481"] jag tror det är ganska svårt att få tid på bosön sen så är det ganska långt borta. det bösta vore att ta kontakt med en gymnastikklubb, där de har trampolin hoppare, prova med österåkers trampolin klubb, nackdelen är att de har sitt högkvarter i åkersberga. ett annat tips är att kolla upp vilka gymnastik halar i sthlm som har tillgång till trampoliner i hallen. jag vet några stycken, åkeshovshallen, bollmorahallen, lilsved bosön, men sen finns det säkert på fler ställen. /Frida [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Hoppa trampolin med skidor (Stockholm)
Tillbaka
Topp