Hoppande tjejer =)

Emilian

Ny medlem
Hoppande tjejer =)
Det är ju killarna som har majoriteten i backen... Men det finns ju tjejer också. Hur gamla är ni och vart håller ni till? Vad tycker ni killar om "hoppande tjejer"?

Hoppande tjejer =)
Tjejer som kan åka lagg är alltid kul. Det finns ju många av er, kanske är ni inte tokaktiva här dock.

Det som är lite trist med tjejer som hoppar är höjden, och det är ju svårt att göra något åt (så länge skidåkningen inte får någon motsvarande Mauresmo i damtennisen...). Men visst, det finns ju strålande möjligheter att utveckla teknik, och ett lite lägre men helt "rent" hopp är ju toksnyggt, så visst, det är kul att se tjejer hoppa ibland.

Men annars tycker jag ju att tjejer utanför pist rockar hårdast, där är skillnaderna inte så stora längre, ett berg, en lutning, en väg ner, kille som tjej. (Ta inte "en väg ner" bokstavligt nu ;))

Sammanfattning, kul att se er så länge jag inte blir frånåkt vilket aldrig hänt än (peppar peppar) ;) Och när det gäller skidåkning så snackar tjejer mindre och åker mer, något en del andra borde ta efter...

//Dr. Snow

Hoppande tjejer =)
Det är ju roligt om fler tjejer hoppar.
Sen skiter jag faktiskt i hurvida de är snygga eller inte, så länge det inte handlar om att hoppa i säng.. (ok, den var lite löjlig.)

För att avsluta lite värdigare så påstår jag att det alltid är bra med en liten mix mellan folk: män - kvinnor, pojkar - flickor, gammla - unga, randiga rutiga... listan kan bli lång...

Måste gå, kvantfysikan kallar...

Hoppande tjejer =)
Hoppande eller inte.
Medan smågrabbarna latjat i parken har svensk amatör tjejer, gjort mycket bra ifrån sej på de storabergtävlingar som hållits på dom riktiga bergen.

Åk utför i opistad terräng med stora fallhöjder.

Derbyt i La Grave är en sån tävling Monterosafreeski är en annan. Derbyt med fallhöjd på ca 1750 m. Monterosaski med två heat tillsammans 2500 fallmeter.
Det är riktig skidåkning det.

Svenska killar har inte varit lika framgångsrika.

Hoppande tjejer =)
<quote>
Tänk om man som brud skulle börja klaga så fort man ser en ful kille hoppa.. :-)
</quote>

Då skulle ni inte få göra något annat... :)

Det är väl alltid så i samlingar med majoritet killar: så fort en tjej ska värderas börjar man med utseendet.

Marie Curie var säkert dum i huet för hon var ful.
Navratilova var urusel i tennis för hon var ful (och lesbisk, så det drar säkert ner övrig kvalitet också).

Och så är det sååååå hemsk om man blir frånåkt av en tjej i backen... för att inte tala om utanför backen, DÅ är ens manlighet helt borta.

Gammal är äldst.

Hoppande tjejer =)
I agree with Dr.Snow : "Och när det gäller skidåkning så snackar tjejer mindre och åker mer" ,så vi jenter finnes ved hoppene også, vi prater bare ikke så høyt om det =)

Hoppande tjejer =)
Om man åker ut i backen för att träna så får man välja mellan små grabbar (oftast väldigt duktiga, tror att dom är odödliga så de vågar ju allt) eller "de stora grabbarna", som är riktigt bra.. (oftast) Ingen som behöver sällskap i backen? =)

Hoppande tjejer =)
Det värsta med damtennisen är dock att en viss ryska fortfarande hade störst inkomst trotts att hon inte ens tillhörde eliten...

varför inte dra en parallell till golf ist? Annika är ju grym, slipper springa runt i korta kjolar och sånt. Det är ju roligt...

Hoppande tjejer =)
de e kul nät tjejer hoppar!..jag brukar göra de..åker för de mesta i åre.. jag har hört att de är ett "hoppläger" för bara tjejer nu i USA..där de är diktiga ledare..de e kul tycker jag! hade ja möjlighten att åka dit skule jag gjort de..men ja har inte så mycke pengar¨så..:(

Hoppande tjejer =)
mushin: "Och så är det sååååå hemsk om man blir frånåkt av en tjej i backen... för att inte tala om utanför backen, DÅ är ens manlighet helt borta." Ana ironin.. ;)

Emilian, javisst. Så länge du är bättre på att hoppa än mig så kan vi träna, annars har jag ju ingen att lära av. ;)

Hoppande tjejer =)
det är så rätt när man ser skitdryga killar som tror de är bra men så är de dåliga. O så kommer en cool tjej o gör en fin 360 tailgrab. De flesta brukar tappa hackan =D.

Hoppande tjejer =)
jajamenförfasen, de är väl kul om nån annan har skoj. Kille som tjej, jibbare som big-mountain-åkare, bra som dålig. Så länge man har roligt har iallafall jag kul...

Hoppande tjejer =)
jag ska börja hoppa mer och mer hade jag tänkt mig. har inte blivit så mycket eftersom jag inte har någon att åka med och lära mig av.

Hoppande tjejer =)
Jag brukar hoppa ganska mycket..men hjärtat brinner ändå lite extra för offpist..tycker att dom borde fixa såna dära läger för hoppande/offpist tjejer här i Sverige också!!!

Peace

Hoppande tjejer =)
JAg tycker det är riktigt hett,men enligt mig så verkar det som att dom ser att man tänker hoppa typ 10 meter från hoppet kommer dom ikapp i typ big jump och verkligen gör allt för att störa enligt mig xD

Hoppande tjejer =)
waspshuffler sa:
JAg tycker det är riktigt hett,men enligt mig så verkar det som att dom ser att man tänker hoppa typ 10 meter från hoppet kommer dom ikapp i typ big jump och verkligen gör allt för att störa enligt mig xD
Snälla sluta bumpa trådar som är flera år gamla, du har haft ett konto här i några timmar och du har inte direkt gjort succé.

Tillbaka
Topp