HOPPLÖSA 08:or

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
tärnaby.. där bor jag de är väl inte så konstit (även fast tråden är 5 år gammal) att om du åker hit så får du direkt dyn på lidingöarna... dom är fan dumma, nu i helgen har det varit ingemar trofen (stoor tävling) och då är dom ju förstås här igen då. Kaos. ex; på prisutdelnngen idag var det en umebo som bröt handen... ska de va så? nej! men... det är nollåttorna det är fel på, inte oss "racing nötter"! ANTI_08

//gurra

Senast ändrad:
Gurra_C sa:
tärnaby.. där bor jag de är väl inte så konstit (även fast tråden är 5 år gammal) att om du åker hit så får du direkt dyn på lidingöarna... dom är fan dumma, nu i helgen har det varit ingemar trofen (stoor tävling) och då är dom ju förstås här igen då. Kaos. ex; på prisutdelnngen idag var det en umebo som bröt handen... ska de va så? nej! men... det är nollåttorna det är fel på, inte oss "racing nötter"! ANTI_08

//gurra
va det en stockholmare som bröt handen på han eller?

Ni e fan bara avesjuka på att ni inte har råd att bo på Liidingö7Östermalm!

det finns idioter i stockholm, gällivare, luleå, tärnaby ja vart du än går. jag kan lova att man inte kan åka till en stad utan att hitta minst en hänsynslös person. den som vill motbevisa min teori kan gärna försöka och sedan skriva i min gb.

Så das expert, Gura_C, du tror inte att Umebor, Göteborgare såväl som Finnar eller Nya Zeeländare
kan vara bråkmakare? Eller otrevliga? Eller dryga?
Du har en vridet perspektiv på hur världen ser ut.

/Galet trevlig 08 ;)

"Forumregler
- Kolla och sök igenom forumet så ingen redan ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
- Du är själv ansvarig för innehållet. Materialet får inte vara kränkande, utgöra hets mot folkgrupp"
hahaha hets mot folkgrupp ;)

Det här ämnet har vänts ut och in och det känns lite...2002 elller hur?

Vi tar och låser tråden.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp