Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hör gör man för att rotera?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 859287"><p>Man kan tänka på olika sätt varav jag gav tips på ett sätt även om det sättet känns onödigt för dig linder. Borrmaskinen har med hur man kan tänka för att öka rotationen endast genom tankens kraft, borrmaskinen fortsätter att snurra tills någon trycker på avknappen.</p><p></p><p>hahaha ja så tokigt det kan bli självklart kan man inte vrida varken axlar eller armarna eftersom att det är magen och ryggmusklerna som gör att överkroppen roterar. Att jag däremot nämnde armarna var för att med dem kan man medvetet hålla mot kroppen och rikta åt det håll man vill snurra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 859287"] Man kan tänka på olika sätt varav jag gav tips på ett sätt även om det sättet känns onödigt för dig linder. Borrmaskinen har med hur man kan tänka för att öka rotationen endast genom tankens kraft, borrmaskinen fortsätter att snurra tills någon trycker på avknappen. hahaha ja så tokigt det kan bli självklart kan man inte vrida varken axlar eller armarna eftersom att det är magen och ryggmusklerna som gör att överkroppen roterar. Att jag däremot nämnde armarna var för att med dem kan man medvetet hålla mot kroppen och rikta åt det håll man vill snurra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Hör gör man för att rotera?
Tillbaka
Topp