Hotel/boende i St. Anton

Hotel/boende i St. Anton
TJena ute i snöyran. hoppas nån kan hjälpa mig i mina planer.
Hade nämligen tänkt åka ned till St. Anton i slutet av mars
10 dagar drygt. undrar om nån har nån bra koll på vart det är bäst att bo, eller nån bra sida med länkar till hotel etc. Skulle vara klockrent! tack på förhand!!
/rasmus
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp